Kuivien ja märkien pintojen puhdistamiseen talojen läheisyydessä sekä autojen puhdistukseen. Monipuolinen laajan lisävarustevalikoiman ansiosta. Vaihdettava lattiasuutin joustavaan vaihtoon märkä- ja kuivaimurin välillä, puhallustoiminto vaihtamalla imuputki poistoilmaliitäntään, 2-osainen imuputki hyvän ergonomian takaamiseksi. Ihanteellinen lisävarusteiden säilytys suoraan laitteessa: rakosuutin, lattiasuutin, 2 m pitkä imuletku.
Smart Connector 1.0
Imuri toimii Smart Connector 1.0 kanssa ja sen voi yhdistää STIHL connected -sovellukseen ilman ongelmia.
Säilytysasento
Integroitu pidike johdolle säästää tilaa.
Lisävarusteiden säilytys
Kätevä lisävarusteiden säilytys rakosuuttimelle, lattiasuuttimelle ja imuletkulle.
PET-suodatin
Tehokkaan PET-suodattimen voi kätevästi pestä ja käyttää uudelleen.
Pölypussi
Pölypussi kerää tehokkaasti pölyä ja roskaa. Helppo tyhjentää.
Säädettävä lattiasuutin
Säädettävän lattiasuutin joustavaan vaihtoon märkä- ja kuivaimurin välillä.
Rakosuulake
Muovinen rakosuulake ahtaisiin tiloihin.
Puhallustoiminto
Imurin voi helposti laittaa puhallustoiminnolle vaihtamalla imuputki poistoilmaliitäntään.
Maks. teho Pmax
1400 Watt
Maks. imuteho
210 mbar
Ilman imumäärä
3600 l/min
Paino
5,4 kg Ready for use
Äänenpaine
73 dB(A) K-Faktori direktiivin 2006/42/EG = 1,5 (dB(A)) mukaisesti
Välttämättömät evästeet vaikuttavat verkkosivun toimintaan aktivoimalla verkkosivujen perustoiminnot, kuten sivustolla navigoinnin ja ostoskoriin liittyvät toiminnot. Verkkosivumme ei toimi ilman näitä evästeitä, joten ne tallennetaan ilman erillistä suostumusta.
Toiminnalliset evästeet:
Toiminnallisten evästeiden avulla voidaan muuttaa verkkosivujemme käyttökokemusta. Näihin evästeisiin tallennetaan esimerkiksi viimeksi katsotut sivut.
Tilastolliset evästeet:
Tilastollisia evästeitä käytetään ymmärtämään, kuinka kävijät ovat vuorovaikutuksessa verkkosivujemme kanssa. Tilastollisiin tarkoituksiin käytetty aineisto on anonymisoitua.
Markkinointievästeet:
Markkinointievästeitä käytetään seuraamaan verkkosivulla kävijöitä. Tarkoitus on kohdentaa sinulle mainoksia, jotka ovat relevantteja ja kiinnostavia, ja näin ollen arvokkaita meille ja markkinoijille.